Malezija – Kuala Lumpur…

Nakon obilaska predivne Sri Lanke, uputio sam se prema Maleziji. Jednostavno – putem interneta, kupio sam povratnu avionsku kartu Colombo-Kuala Lumpur-Colombo, kod najpoznatijeg azijskog niskobudžetnog avio prijevoznika äirasia.com.
U Maleziji ostajem tridesetak dana sasvim dovoljno za “istraživanje” te divne zemlje na jugoistoku Azije.

Stigavši u Kuala Lumpur odmah sam otišao do poznatih Petronas Towersa – čudo moderne arhitekture. Nisam išao gore jer za taj užitak treba čekati satima u redu i na kraju za taj užitak platiti cca 40$, a taj iznos itekako premašuje moj dnevni budget.

Nakon Petronasa, malo sam prošvrljao po China Townu odnosno China Marketu ili tržnici na kojoj se može pronaći sve od igle do lokomotive. Tržnica je posebno ukrašena jer vrijeme je kineske nove godine (19.02.2015.) tako da izgleda impresivno pogotovo noću kad upale stotine crvenih i bijelih lampiona.

Odmah u blizini China marketa je i Central Market te poznata Katsuri ulica s hrpom suvenira i restorana .
U Kuala Lumpuru sam ostao dvije noći da bih se nakon toga uputio do otoka Penang na sjevero zapadu Malezije. Do otoka voze brojni autobusi a cijene prijevoza su vrlo pristupačne. Nakon 6 sati vožnje u stižem na mostom povezan otok Penang u grad Georgetown.

Lokalnim autobusom prebacio sam se do turističkog dijela grada te pronašao povoljan smještaj u LoveLane In hostelu.
Vlasnik hostela je mr.Chan. Jedan od životopisnijih vlasnika nekog prenoćišta. Mr. Chan sam bira koga ce ugostit a koga ne. Mene je primio vjerojatno jer nisam puno pitao i gnjavio ga oko cijene 🙂 . Kasnije sam vidio kako ljudima jednostavno u lice kaže da je pun ili da je umoran pa im savjetuje da si nađu smještaj negdje drugdje.

U Georgetownu se osim Night Marketa i nema bas nešto za vidjeti. Svake večeri ulice se probude i prepune su malih pokretnih kuhinja koji nude sve moguće vrste hrane i pica – naravno bezalkoholnih. U okolici ima nekoliko hramova, poznati Snake T Temple ( hram zmija) te živopisna željeznica kojom se ide na vrh otoka gdje se nalaze plantaže čaja – ostavština kolonijalnih Engleza.
Na prekrasnim pješčanim plažama pronašao sam lokalne ribare te sa njima proveo cijeli jedan dan. Pričali smo o tehnikama lova ribe,rakova i općenito o ribarenju. I njih uništavaju velike korporacije. Ribe je sve manje i manje tako da razmišljaju o pronalasku drugog posla.

Nakon Georgetowna otišao sam na poznati turistički otok Langkawi na kojem je poznata Duty Free zona. E tu je priča kompletno drugačija. Cenang plaza kao i istoimeno mjesto prave su tvornice novca jer sve je podređeno turizmu. Kako sam došao na Langkawi u samoj špici sezone bas par dana prije kineske Nove godine nije mi bas bilo lako pronaći jeftini smještaj ali fortuna mi se osmjehnula. Naime na brzom brodu od Georgetowna do Langkawia sam upoznao starog engleskog hipija Paula,i dvojicu Kurda. Zaista veselo društvo. Paul je 68 godisnji svirac gitare i usne harmonike putnik/backpacker, a i ova dvojica mladih Kurda su zaista fascinantni. Kako znam ponešto o tom ponosnom narodu koji već stoljećima pokušava ostvariti pravo na vlastitu državu, vrlo brzo smo se skompali. Dosta su mi pričali o svojoj domovini zemlji planina i rijeka. Oni su iz Iračkog dijela Kurdistana i imaju iračke putovnice, ali rade u Dubaiju, pa su skupili malo novaca kako bi si priuštili malo mora i sunca. Izuzetno pošteni i ponosni ljudi.

Posto smo bili četvorica već je bilo lakše pregovarati oko cijene smještaja naravno tu je pomoglo moje umijeće pregovaranja stečeno u Indiji i Sri Lanki i diljem svijeta 🙂 .

No dobro, smještaj riješen. Odlazak do plaze, kupanje, sunčanje i na večer naravno večera u obližnjem arapskom restoranu.
Dečki se zaželjeli kebaba što meni nije smetalo – bilo je odlično.

Nakon tri dana morali smo se razići. Paul je otišao u Thailand ova dvojica na avion za Kuala Lumpur pa kući.Ja ostavši sam premjestio sam se u Rainbow resort koji ima pristupačnije cijene noćenja.
Ujutro sam otišao šetati po obližnjim kilometarskim plažama.Drugo jutro uzeo sam dnevni paket obilaska obližnjih tri otoka. Oko otoka Langkawi ima 99 malih otočića. Na jednom od otoka je slatkovodno jezero. Jezero i otok su poznati kao otok trudnica.Legenda kaže da princeza koja je došla na jezero udala se i nakon sto je popila malo vode iz jezera ostala trudna. Ja nisam pio vodu 🙂 .

Nakon otoka trudnica slijedi obilazak otoka orlova Malo slikanja orlova s broda te odlazak do trećeg nakon kojeg se vraćamo u polaznu luku.

Dosta za prvo javljanje iz prekrasne Malezije. Do čitanja.